باده کو؟

خطِّ هفتم «جور» بود

                          زان هم گذشت

جان‌به‌لب شد جامِ جم

                         مستی‌ام حاصل نگشت...

توکـّـل

خدا نخواست که با تلاشِ خودم از خانِ دوم رد شوم

خدا حتی بلندم نکرد تا از خانِ دوم ردّم کند

او... خانِ دوم را حذف کرد!


«وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ»

سوره‌ی طلاق، آیه‌ی 3


به خانه برمی‌گردیم!

خانِ اول رد شد

خانه‌ی دوم

کمی جلوتر

بعد از خانِ دوم...


پ.ن: خدایا! همه‌کاره خودت هستی‌ها. سپرده‌ام دست خودت.

وسواس

جدیدترین آزمایش‌ها می‌گوید:

آدم وسواسی تا پیش از درمان

اگر دست به کاری بزند، یقینا قصد خودکُشی دارد!

نمونه‌ی مورد آزمایش، نویسنده‌ی این وبلاگ می‌باشد!

جغد!

موجودی که شب‌ها بیدار است

لحظه‌ای پلک بر هم نمی‌گذارد

از مکانی که نشسته، تکان نمی‌خورد

به طلوع صبح و بعد از آن حساس است

به تلافی شب، تمام روز را می‌خوابد!

پ.ن: تمام دیشب رو بیدار بودم برای نوشتن سه متن. دلم به حال خودم سوخت! من سزاور مرگم بانوی من!!!

دوراهی

«بله» از سرِ حرص

و «نه» از سرِ ترس

هیچ یک عاقبت ندارد

بازیـ...

امان از روزی که کارنامه‌ها را می‌خوانند:

"هم خوب بازی کرد

                         ... در زمین دیگران

هم خوب بازی داد

                         ... دیگران را

هم خوب بازی خورد

                         ... از دنیا و شیطان!"

«وَ ما هذِهِ الْحَیاةُ الدُّنْیا إِلاَّ لَهْوٌ وَ لَعِب»

سوره‌ی عنکبوت، آیه‌ی 64