دوراهی

«بله» از سرِ حرص

و «نه» از سرِ ترس

هیچ یک عاقبت ندارد

نظرات 3 + ارسال نظر
مـیـنـای فــردوس سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 13:42

خداییش!

سپاس که تأیید فرمودید.

پ.ن: می‌بینم که ویروس «خداییش» به شما هم سرایت کرده!

مـیـنـای فــردوس چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 10:59

من فکر می‌کردم از من به شما سرایت کرده حتی

اس‌ام‌اس امروز رو داشتی خداییش؟! من هنوز هنگم!

چه می‌دونم!؟ شاید هم همین طور باشه!

عالم و آدم زوم کرده‌ن روی همین یه مورد یعنی! چه وضعشه خب!؟

محسن شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 10:26

سلام؛

اما هر دوشون خیلی باحالن!

احساس خوبی به آدم می‌دن. حداقل به من که می‌دن!

سلام.

حالشون توی اون «بله» و «نه» هست، یا اون حرص و ترس!؟

بیشتر، استرس می‌دن. نمی‌دن!؟ نمی‌خواید یه کم بیشتر فکر کنید!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد