اینک من...

وقتی خدا «أحسن الخالقین» است

تمام مخلوقاتش هم «شاهکار» است!

تبارک الله به‌خاطر این شاهکار خلقت

که سال‌ها پیش در چنین روزی به‌دنیا آمد

پ.ن: خدایا! شکر... وجودت را و وجودم را.

«خود» شکن!

                            دلا خود را در آیینه، چو کژ بینی هر آیینه

تو کژ باشی نه آیینه، تو خود را راست کن اول             

                 یکی می‌رفت در چاهی، چو در چَه دید او ماهی

مَه از گردون ندا کردَش، من این سویم تو لاتعجل         

        خوشی در نفی توست ای جان، تو در اثبات می‌جویی

از آن‌جا جـو که می‌آید، نگردد مشـکـل این‌جـا حـل       

مولانا

هــیــس!

دخترها خیلی از دردها را فریاد نمی‌زنند

                                حتی درد و زجر سکوت را...


+خداقوت خانم پوران درخشنده! عالی بود!

نیایش: جامِ جان

خدایا!

ظرفِ وجودم را از غیر، خالی

و از معرفت و محبتِ خودت پُر کن و بر ظرفیتم بیفزا

که آن‌چه تو بدهی، دیگری نمی‌ستاند

و آن‌چه تو زیاد کنی، دیگری نمی‌کاهد...

خداحافظ ای...

طلوع فردا یعنی سلام

و سلامی از جنس «السلام علیک...»ِ سیدالساجدین

یعنی خداحافظ

یعنی وداع...

«السَّلَامُ عَلَیْکَ مِنْ قَرِینٍ جَلَّ قَدْرُهُ مَوْجُوداً وَ أَفْجَعَ فِرَاقُهُ مَفْقُوداً»

خداحافظ ای همراه من که ارزش تو بالا بود و اکنون که می‏‌روی، دلم را به درد می‏‌آوری. فراق تو برای من بسیار دردناک است.

نـعـلـت!

موقع لعنت کردن حواستان باشد:

-اگر بیجا باشد، به خودتان برمی‌گردد!

+اگر بجا باشد، خودتان جزو ملعونان نباشید!

پ.ن: زبان به دعای خیر بگشاییم، تا به دعای شر.

میزمان!

می‌گویند ماه مهمانی خدا

              -نه مهمان خدا!-

ولی استقبال و بدرقه‌اش برای رمضان است!

بالاخره مهمان، ماییم یا او!؟