مشهدی‌روح!

زیارت یک‌شبه

از حرم مطهر ضامن آهو

در شام رحلت جانسوز خواهر عزیزش

آن هنگام که سفر جسمانی میسر نیست...


پ.ن: رؤیای صادق باشد، ان‌شاءالله!

پندآیه‌ی یک پیامبر زخم و زیلی!

چنین فرمودند:

«یا أیها الأحبّاء! لا تکونوا واسطین فی المیادین الدعوا!

بگذارید طرفین، هم‌دیگر را لت و پار کنند حتی! هذه خیر لکم، ولکن لا تشعرون که!»

أم‌ّالتجارب ذیل این آیه می‌گوید:

"از برکات عمل به این آیه، آن است که تهمت نمی‌شنوید؛ مورد توهین و بی‌احترامی قرار نمی‌گیرید و... .

ضمن اینکه ما در قرآن داریم «فأصلحوا بین أخویکم»، نه «بین اُختِکم و اَخیکم»!"

زندگی یک حشره!

سر یک مشکلی، برگشت گفت:

"الان توی سِنّی هستی که مثل ... که پَرش کنده شده، ویز ویز می‌کنی."!

خودم هم حس می‌کنم الان توی پیله‌ام

گاهی برای بعضی چیزها بال‌بال می‌زنم

خیلی وقت‌ها هم به چشم نمی‌آیم

تازگی‌ها مثل پشه‌ها شیفت شب کار می‌کنم!

مثل ملکه هم فقط بخور و بخواب!

فقط لونه و یک جفت پا کم دارم فکر کنم!!!

بی‌حسی موضعی!

وقتی رژیمِ شلختگی بر مایتعلق‌تان حاکم است

وقتی نصیبِ دوست‌داشتنی‌ها یک اُردنگی است

وقتی ادبیات همکارتان، با تراختور، هندسه‌ی مغزتان را له و لورده می‌کند و شما در سکوتید

وقتی از بالغ درون‌تان پاسخی دریافت نمی‌کنید

...

جای نگرانی نیست! باز آمپول افتاده دست شیطان!

سفر... پَر!

«به اطلاع دانشجویان ثبت‌نام‌کننده در اردوی عتبات عالیات می‌رساند با توجه به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان، اردوی عتبات لغو گردید.»

همین دیگه. چی بگم...

صـَرف من...

گذشته:

جسم در حضر

روح در سفر

حال:

جسم در حضر

روح در حضر

آینده:

جسم در سفر

روح در سفر

به امید خدا!