یک مصر و هزاران فرعون!

خدا و پیغمبر و دین و قبله

        برای خیلی از ما آدم‌ها

                    «مـــــن»ِ خود ماست

چنان که برای فرعون بود...

نظرات 1 + ارسال نظر
مـیـنـای فــردوس یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 01:45

طرف با کل فامیل "ندار"ه! دست و روبوسی و اینا. بعد برگشته میگه «اگه احساس کنم همکار یا فامیل شما یا خودم نظر بدی نداره، مشکلی ندارم باهاش راحت باشید! دیگه حد راحتی رو باید تشخیص بدم دیگه...».

بعد این یعنی چی؟ یعنی اگه "من" حس کنم پسرخاله‌ت پرروئه، یه جور باید رفتار کنی، اگه "من" حس کنم بچه‌ی باحالیه، روسری کیلو چند؟ راحت باش بابا! مگه با هم بزرگ نشدید؟! محرمید دیگه!!!

معیار بعضیامون "من"ه... خیلی بده که آدم و رفتار و پوشش‌ و عقایدش، بخواد قائم به آدم دیگه‌ای باشه! پس آزادگی چی میشه؟! این بود آرمان‌های ما؟ این از کف مطالبات ما از روحانی خیلی پایین‌تره!!

بله. دقیقا. خیلی بده که معیارمون «من» باشه. و بدتر اینه که معیار، «من»ِ یکی دیگه باشه!

ما معیار داریم. میزان داریم. و یکی بودن معیار، موجب نظم و وحدت و خیلی مزایا می‌شه؛ درست مثل قانون.

تا این حد!؟ این‌که دیگه می‌ره زیرزمین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد